تکست آهنگ جدید تهم و رض به نام مهم نیس

هر روزی که میگذره به طوری که رفت نگاه میندازم

میندازم

 هرچی هم بیشتر به خودم بگم بهتر از این میسازم

کافی نیست بازم

گذشته نوبت انکار چون وصف خودمه اشکال

تندتره گذر کیهان از قدرت با سرعت پیکان

 تا که حتما پاشم ازسر سحر تاشب

باشم در کل اصلا همونطور که مردم هستند

خون گرمو همدل

خون سردو سنگدل

بگم یکی شدم با اونکه کوره حق ما نیست

یا تو کوره همه خواهیم سوختو

کون .. لق داروین چونکه اوضاع خیلی بده

دنیا خیلی وقته میچرخه اشتباه

واسم اصلا مهم نیست

چون عاشقم بیشتر از هر عاشق

نه نیستم اصلا عاقلو امید دارم

پس بازم اصلا مهم نیس

اوضاع خیلی بده

دنیا خیلی وقته میچرخه اشتباه

واسم اصلا مهم نیست

چون عاشقم بیشتر از هر عاشق

نه نیستم اصلا عاقلو امید دارم

پس بازم اصلا مهم نیس

*****************

تکست آهنگ جدید تهم و رض به نام مهم نیس

******************

میکشم دودو سرمه میکنم سبزی صرفه

اون پایین تو شکم قرمه اون بالا زوده تا که پر شه

صفر تا صد وقتی همه بستن همه با سرعت سفت و سخت

هی میگن چی داره صرف هی میگن بکنیم صبر

روزگار میده بار میده کار میکنه همه رو پاس کاری

تو مال کدوم داستانی من تو تیم عاشقام آشنا نی

مهم نی چی بودم من مهم نیست چی میشم من

مهم الان اینجام حس دارم میزنم حرف

آره میزنم حرف چون دیده میبینه فرق

تو میخوای همشو جمع کنی ما زدیم تو کار پخش

یه گوشی قطع یه گوشی خش رو عرشیم میشوریم فرش

خاکی نیست هیچ باکی وقتی میشناسیش

وقتی میشکافیم رد میدیم تو رپ فارسیش

من خودمم خودم میمونم اینو گفتم

اینم میدونم مرکز هر کی دلشه

اینقدر میره تا برسه میمونه گوشتو و پوستم

ادامه میدم با جونم 

***************

تکست آهنگ جدید تهم و رض به نام مهم نیس

***************

حتی اگه دنیا........ادامه میدم با جونم 

میچرخه اشتباه

من عاشقم بیشتر از هر عاشق

روزی خیلی بده

دنیا خیلی وقته

میچرخه اشتباه

واسم اصلا مهم نیست چون

عاشقم بیشتر از هر عاشق

نه نیستم اصلا عاقلو امید دارم

باز نویسی:سعید پایاب

کپی برداری از این متن بدون ذکر منبع غیر قانونی است

 

لطفا صفحه فیسبوک ما را لایک کنید

صفحه سعید پایاب در فیسبوک | https://www.facebook.com/SaeedPayabFans

 

لطفا صفحه اینستاگرام ما را فالوو کنید

صفحه سعید پایاب در اینستاگرام | https://instagram.com/saeedpayab