حسش کن …
فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشقو
دلتو مثلش کن
تو اصلا این خلو چلو بیا هرجوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن
تو بغلته طلسمش کن
صدا کن در ِ گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو
حسش کن …
فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشقو
دلتو مثلش کن

حسش کن
فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشقو
دلتو مثلش کن

***********

تو بگیر دستامو فرقشو چک کن
با دست غریبه و حرفامو بش فکر کن
تو ببین اشکامو وقتی نیستی میریزم
همه رُفقا گریه هامو دیدن
تو ببین من با تو آرومو رامم
راحت باش بشکن بازم قانونو با من
هنوزم پره از عکسامون اتاقم
بدون هوای هر دوتامونو دارم

تو اصلا این خلو چلو بیا هرجوری میخوای تستش کن
تو بیا حفظش کن
تو بغلته لِسمش کن
صدا کن در ِ گوشش اسمشو
دوباره وارد این قصه شو
دوباره بیا یه دنیا بسازیم
که هیشکی ندیده مثلشو

حسش کن
فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشقو
دلتو مثلش کن

حسش کن
فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن
دنیای من تویی نصفش کن حسش کن عشقو
دلتو مثلش کن

 

 

 

لطفا صفحه فیسبوک ما را لایک کنید

صفحه سعید پایاب در فیسبوک | https://www.facebook.com/SaeedPayabFans

 

لطفا صفحه اینستاگرام ما را فالوو کنید

صفحه سعید پایاب در اینستاگرام | https://instagram.com/saeedpayab