Lyrics
ورس 1 :
یاقوت جفت چشمات بود / زیر چتر امنه ابروت
کبود ، کبودتر از قلبی که یخ بست / توی فصل کمبود
مثه دونه برف ، اومدو زد به خونه در رفت
اشکاتم تو طول شب / ولی من شدم دیگه کوه یخ
سرگردون آرامشم / تو طوفانی ترین بانوی شهر
تویه حوای مسمومو من / نفس میکشم آلوده شم
فهمیدم بود یاقوت یه سنگ / تن میدم به تابوت تنگ
قانون جذب وارونه شرط / درکمو از آغوش زن
 
کروس :
قرار بود که خورشیدم باشی بشی نور
خوشیای دل ساده رو نگاه به چی بود
کاش چشمام نگاه به ماهشو نمیدوخت
اگه خورشید داغ نبود آدم که اینجا نمیسوخت سوختم
وقت پرواز قلبه خیلی وقته نور شمع ام با پروانه قهره
میدونم حرفام چه تلخه ، حرفای گرممو هدیه میکنم به شبهای سردت
بی من
 
ورس 2 :
همچی کم کم شد شروع / با چهارتا عکس شد شلوغ
پیجتو هی رفتارای مرموز / بعد کامنت های مشکوک
تو به اون پوک بزن / من به نخ های سیگارم
درد خیانت میدونه این لبهای سیاهم اه
چه فازیه همش استرس دارم / که یا زنگ میزنی یا ازت اس ام اس دارم
میگن میپرستت واست کم نمیذاره / هر کاری کنی به ابرو خم نمیاره
میگن هر جا میری داش داره هواتو / میگن خوبه برا تو
میگن مایه داره نابه نابه خاطر خواهته
از اونا لابه لای حرفا صدتا دوست دارم داره
میگن مخاطب خاصت شد / بگو چیا باعث شده که نباشی پای قولت
بچرخ تو حال خودت
 
کروس :
قرار بود که خورشیدم باشی بشی نور
خوشیای دل ساده رو نگاه به چی بود
کاش چشمام نگاه به ماهشو نمیدوخت
اگه خورشید داغ نبود آدم که اینجا نمیسوخت سوختم
وقت پرواز قلبه خیلی وقته نور شمع ام با پروانه قهره
میدونم حرفام چه تلخه ، حرفای گرممو هدیه میکنم به شبهای سردت
بی من
 
ورس 3 :
امان از نگاه اول لبخند / شیطان و ناز برای دیگری
عمیق و آتش در هم تنیده / تو طول شب پر از اشتیاق
نیمه شب راه دراز چشمای باز / چشمای تارو خسته باور سخته
نبوده زن گرمای تن طاعونه برای من
شراب پر کن با نگاهت / مثله روز اول لبریز مستم کن
مثه نفس های داغت هر دم / به روی دیگری دل می بری و بعد میدری
شهوت درون جسم نا نجیب / عقده میان چشمان پر فریب
تخت خالی دوباره بازی و باز دیگری و دیگری و دیگری
 
مستطیل