واسه دیدنش شوقی نمونده
که با رفتنش این حسو پرونده
فراموش نگن نمیخوام تموم شه
هرچی میساختم نذاشتی همون شه
هنوزم هواتو دارم با اینکه نیستی
هنوز نمیگیره جای تو هیشکی
هنوز کسی نمیدونه رفتی از پیشم
من که عوض نمیکردم نگاتو با هیچی
منه عصبیو حالا بسپار به خودم
توام به خودت نگیر اگه اصرار میکنم
منه روانیو ببخش اگه عاطفی نبودم
منو ببخش که بجز تو با کسی نبودم
داره صدات میاد ببین تو غرق خوشی
شدی من که اینجام بگو پس تو کوشی؟
هنوز میری سره قرار تو راس ساعت
منم میام پشت خطت دم به ساعت
توئی که بدت میاد ازم پس منم زیاد هستم
نمیذارم سر به سرت خیلی چیزا ازت
من یاد گرفتم کاش تو درک داشتی یکم
امروزم گذشت بگو فرداش چی بگم
تو شک داشتی به من حتی به سایمم
تو بزرگ بودی فقط یه سال ازم
وقتی دیدی ایده آلت تو اوضام نیست
سره چی مذاکره کنیم اینجا لوزان نیست
پس واسه رفتنتم اصراری ندارم
دیگه حسی به این عشق اجباری ندارم
مثله فلسطین میمونی هرکی میزنه و میره
من میلی به این فلسطین اشغالی ندارم

شنیدی میگن:
حرف حرف میاره پول پول میاره
ولی من نمیفهمم چرا همیشه صداقت و پاکی خیانت آورده
یعنی تقصیر کیه؟ هان؟ اینا تقصیر کیه؟
نمیدونم..

تقصیر کیه بگو این سر درد شدید
فکرشم نمیکردم حتی رو دستم بزنی
گفتم شرایط روحیم خیلی خرابه ها
نشد پشت خطت نیام حتی تو اون شبا یبار
این آخریا چی بود هر روز یه عطری میزدی
کلاست رفته بالا که دیگه با ما نمیپری
همون جنوب شهری ام که مسخرم میکردی
صدام رو مخته این روزا هر طرف میگردی
من آرزو ندارم همش عُقدس بفهم
زیر تابوتمو نگیر اگه خواستم برم
میرم جنازمو یه جای دور لاشخورا ببرن
چون که با تو فهمیدم از من لاشخورا بهترن
من شبیه خودمم یه جا آخر شهر
فکر فردامم توام فکر آخر شب
از همه خوردم پس توام اضافه میشی به اونا
که پشیمونن میبینم آخرشم

هنوزم هواتو دارم با اینکه نیستی
هنوز نمیگیره جای تو هیشکی
هنوز کسی نمیدونه رفتی از پیشم
من که عوض نمیکردم نگاتو با هیچکی
منه عصبیو حالا بسپار به خودم
توام به خودت نگیر اگه اصرار میکنم
منه روانیو ببخش اگه عاطفی نبودم
منو ببخش که بجز تو با کسی نبودم

یاد گرفتم تو زندیگیم دو دو تا هیچ وقت چهار تا نمیشه
جواب خوبی همیشه خوبی نیست
این تجربس که آدمو بزرگ میکنه

برای دانلود آهنگ این متن کلیک کنید

 

 

لطفا صفحه فیسبوک ما را لایک کنید

صفحه سعید پایاب در فیسبوک | https://www.facebook.com/SaeedPayabFans