آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی از یاس و آمین به نام بغض یعنی و
با آهنگسازی فربد عرش و میکس و مستر سعید انصار
از دست ندید این آهنگوو
 
"متن آهنگ"
بغض یعنی دردایی که رسیدن به گلوت
بغض یعنی تنهایی و هیچ کی نموده پهلوت
بغض بغض
بغض یعنی که غرورت نزاره بریزن اشکات
بغض یعنی حرفایی که خشک شدن پشت لب هات
بغض بغض
بغض یعنی شبهایه تنهایو خرابی
بغض یعنی فکرو خیالش نزاره بخوابیی
بغض یعنی جز رفتن دیگه هیچ راهی نداری
بغض یعنی که هنوزم انو دوستش داری
 بغض یعنی خنده های ساختگی
شکنجت بکنن تو مبدا آخ بگی
همه منتظر اینن یه جایی گاف بدی
بکوبنت زمین که فردا نتوی راه بری
بغض یعنی یه بحران پنهان
برم کنسرت ولی به عنوان مهمان
بغض یعنی پا به سن بزارم
بازم نمیتونم تو ایران پا رو سن بزارم
انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه
بمال
 ولی خدا غروب داده به ما
چرا
بعد این همه بدو بدو
تا آخرشم رسیدی به فرودگاه امام
بغض یه زنگ مرد ساکته
یه دست رو پاسته یه دست رو ساکته
کی تو اون لحضه قادر به درک حالته
هیچکی
بغض لحضه ترک خاکته
نگو بی ملاحضه هست نگو بی ادبه
چون که بعضی وقتا بعضی حرفا میطلبه
مهم اینه که دلتو به یه دنیایه واقعی قرص کردی
آدم بیدار حقیقت رو دید
بغض یعنی یه فرزند تو دار
به یه لبخند رو کار
که از دورن شکسته شده با یه حسرت یه تومار حرف
تو خونه ای که یه دم جنگو طوفان
بعد همه خسته شدن و پدر رفته تو حال
جا انداختو خوابید خونه پادگانه
فردا مامان زجه زنانن تویه دادگاهه
صداش گرفته دل شکسته هنجره خشک
طلاق
این کلمه روح بچه رو کشت
بغض یعنی دورغ بوده حس تو به من
مفصله قصه اش گذاشتم ورس دو بگم
وقتی اون کسی که میخواستی
دیگه نداریش پیشت
حرف نگفتت درد نگفتت
رو هم میشه
بغض یعنی حسرت اون چیزایی که نداشتی
بغض یعنی هیچ نشد اونجوری که میخواستی
بغض بغض
بغض یعنی زخمایی که جا مونده از رفیقیت
بغض یعنی خوب نشه دیگه این درد عمیقت
بغض بغض
همه از غریبه خوردن من از خودیی
تو ای که میخواستی هر زمان که هوس کنی
با تغییرا و تخریبات منو تو قفس کنی
پس اینکه من هستم تو ساختی نگو عوض شدی
نمیتونی بگی عوض شد نسبت به تو رفتارم
از دور ورو اطرافیات بپرس در بارم
وقتی من پات وایستادم بدون منم حق دارم
ولی کسی پایه من واینستاد به جز شلوارم
من حلقه تو دستت و از تهه دلم
تو میخواستی همون حلقه رو به گوشم
میخواستی برات لباس برده رو بپوشم
تو از این ها بودی که فقط میخواستی قلبمو بدوشن
قصه از اونجا با مزه شد که از ما خسته شد
تا دلم وابسته شد درای وا بسته شد
یادو خاطرهات کلمه های با ارزشو
کنار هم دیگه جمع کرد رو کاغذ نشوند
ولی اون روزا نمی مونن می گذرن
یه روزی با صدای خنده هام همه میشون
یه روز که من بالامو اونا تنها در جا میزنن
فردا هر جا میپرم با ده تا اسباتیک زدم
ولی تو تنها دلیل آشتیم بودی با دنیا
تو اون کسی که خواستیم بودی
تورو خودم دیدم تو هم گاش تیم بودی با من
تو تنها دونه ای کاشتیم بودی
داشتیم لوتی ؟
من بد عادتت کردم نه
رفتی همه جا گفتی من ادمش کردم
بلد خان با دوتا کار شدی طلب کار
من که صد برابر حال دادم تبهکار
بزار دست تو هم تو این رابطه رو بشه
میدونی اونکه تو یه جمع ساکته تو چشه
یکی هم پیدا میشه بهت نخ بده
که بشنی بد من یه جوری بگی که طرف بهت حق بده
ببیین این نخا مثل نخ دندونه
واسه اونا همه چی یه شب گرمه
فردا یخ بندونه
خلاصه اینم آخرین ورسه
برو روم نیار تو دلت بگو آفرین پسر
بغض یعنی شب هایه تنهاییو و خرابی
بغض یعنی فکرو خیالش نزاره بخوابی
بغض یعنی جز رفتن دیگه هیچ راهی نداری
بغض یعنی که هنوزم انو دوستش داری