آهنگ جدید و  زیبای سارن به نام پر پر
"متن آهنگ"

پرپر بشه دلم پا پس نمیکشه دلم
از تو دست نمیکشه دلم نزار خسته شه دلم
نمیدونم چرا نمیوفتی تو از چشم دلم
نزار خسته شه دلم
گیریم به ظاهر هی قربون هم میریم
خیال کنیم هر دو بی تقصیریم
کیو داریم گول میزنیم خودمونو
وقتی کنار هم احساس خوشبختی
نداریمو خیالمون از هم تخت نی
کیو داریم گول میزنیم خودمونو
پرپر بشه دلم پا پس نمیکشه دلم
از تو دست نمیکشه دلم نزار خسته شه دلم
نمیدونم چرا نمیوفتی تو از چشم دلم
نزار خسته شه دلم

تکست آهنگ سارن پر پر

من میخوامت ولی نه تو رودرواسی
با تو بودم فقط چون خودت خواستی
ولی حالا که تو قلبت اون حس خاص نی
دیگه بودنم اضافست اضافست
پرپر بشه دلم پا پس نمیکشه دلم
از تو دست نمیکشه دلم نزار خسته شه دلم
نمیدونم چرا نمیوفتی تو از چشم دلم
نزار خسته شه دلم
پرپر بشه دلم پا پس نمیکشه دلم
از تو دست نمیکشه دلم نزار خسته شه دلم
نمیدونم چرا نمیوفتی تو از چشم دلم
نزار خسته شه دلم

ترانه سرا : سارن