برای دانلود آهنگ این متن کلیک کنید

************************

متن آهنگ جدید صادق به نام هنوز همونم

************************

آه زندگی آروم آغوش باز کن

آه ای فاحشه آهم با تو راز شد

بشکن کسی نیست جمع کنه

بشکن کسی نیست درک کنه

بکن کسی نیست رد کنه

بگذر کسی نیست صبر کنه

از پنجره بیرون به منظره نگا

این سنگای بی روح با ابرای سیاه

دردی که پوله و کاری که واسه نونه

سختی راه که واسه توء کوره

تا اینجا من از این شهر دیدم

هر چی بدویی بهت بیشتر میدن

ماام از اونا که همیشه تو جهشیم 

واسه خیلیا سکوی پرشیم

این دنیا کنارته گشت شب بیداره

همه جوره من دیدم مست

گربه هایی که برای تو گرگن

تا به سر خشتکاو گنگ و مبهم 

جز به جز جسمو جذب کردیم

جرعه جرعه جمعو چفت کردیم

اوج قله ها رو فتح کردیم

لحظه ها دیگه نی بد ترکیب

گل داد به دستو روزام یه دستو

بام بودی یه بارو تخمات شکست 

چون حافظ داف اومدن دماغ صاف تو سرم

دو ور بال رو تنم بوچیلی حال تو شبم

دارم که دارم توام که داری

دردات اینکه با ما نمیکاری

همه دنبال یه ذره طلان

ولی ترسو از یه ذره بلان

*****************

متن آهنگ جدید صادق به نام هنوز همونم

******************

من هنوز همونم

من یه دیوونم

هی میگی چرا جدایی ازم چون

خیلی وقته با خدا میپرم مرد

دل از این دنیا میکنم

نمیدونم دارم خودمو کجا میبرم

یه درخته تو مغزم همش که

روحم برگاشه قلبم تنش

هر کی اومد یه خط انداخت

رو این قلب فرسوده که خسته ام ازش

من هنوز همونم تیغه غصه 

هر  چی مغزه خراب زبونم

من یه دیوونم که دنیام پیره ولی هنوز جوونم

من هنوز همونم تیغه غصه ها 

هر  چی مغزه خراب زبونم

من یه دیوونم که دنیام پیره ولی هنوز جوونم

*******************************

متن آهنگ جدید صادق به نام هنوز همونم

****************************

دیگه خستم از همتون

از لحن گفتنای بلتون

از این آدمای الکی دل خوش

باشه حتما چپتون

از امروز به بعد مهم نیست برام

میخوام بغش شب از این دل دراد

من یه لجن دائم الخم 

یه وزیری که قبل تو شاهو بردم

تجربه به من ثابت کرده

زندگی برای عاشق مرده

یارو میگه من  که خوبی ندیدم

جنس درون خودش هفتاد رنگه

زمان واسه کسی مسالس که

فرصتا از توی چشم مسخره اس

پاشو درست کن اول خودتو ووو

بعد بگو توی این شهر پر هرمله اس

آک مغزتو نذار

فاک دستتو نیار تو راک

کلّمه الان چقد بگم مستمو خراب

این فصل آغوشمه

این مرد آروم تره

از این که بخواد کسی طردش کنه

چون میخواد طبیعتو ارزش کنه

گه گدار وقتی تک و تنهایی

همه چی داریو لبه پرت گاهی

اون موقع خدا نزدیک تره

کف ترازو سنگین تره

حرف همه رو قرض میگیری

این شهر کوفتیو رو قفس میبینی

تویی قلبتو ضربان تند

تونل تاریک نفسای کند

آه زندگی آروم

آغوش باز کن

*******************************

متن آهنگ جدید صادق به نام هنوز همونم

****************************

یه دیوونم ...

 

www.saeedpayab.blog.ir

 

 

 

 

لطفا صفحه فیسبوک ما را لایک کنید

صفحه سعید پایاب در فیسبوک | https://www.facebook.com/SaeedPayabFans